maanantai 28. tammikuuta 2013

This is not really me

Niinku ootta varmaan huomannu nii minun otsikot näkkyy olevan kaikki enkuksi paria lukuunottamatta. Oon vaan päättäny alkaa käyttämään englantia joka päivä ja nii palion ko mahollista. Kumpa voisin käyttää espanjaa ja ruotsiaki joka päivä... Jos ottas semmosen tavotteen, että osais kesällä puhua sitte sukulaisten kans ruotsia melkein täydellisesti. Huom! melkein! (ei sinne päinkään).
löysin kunnon myrkyt kaapista ja ryhdyin hommiin!
tässä oli takan lasien lähtökohta:D
eli takkaan ei lasien läpi näkyny mitään
Viikonloppuna ei todellakaan ollu "aikaa" kirjottaa blogia. Ehken vain saanu aikaseksi. Lauantaina en ees lähteny mökille. Jäin kotia viettään rauhallista koti-iltaa. Tai ainaki mie luulin. Olin just saanu meijän takan lasit pestyä ja tulen takhan, kirjan ja lämpimän kaakaon etteeni, ko sisälle pelemahti naapurista Taru ja Olli-Heikki.Siinä sitte jutelthin ja juotiin kahavit ja päätettiin alakaa pellaamhan Need For Speediä:D Ilta meniki siinä sitte sitä pelatessa. Jossaki vaiheessa sitte Ieeva soitteli, että oonko kotosalla, että jos hän ja hänen hellu tulleepi käymhän kahavilla. No jep... minun rauhallisesta koti-illasta ei vain yksinkertasesti tullu mitään:D
Eipä se onneksi minua haitannu yhtään.
tässä oli sitte lopputulos!



Minun lauantai-illan suunnitelmat....
Sunnuntaina sitte siivoilin ja pesin pyykkiä ja latasin Gossip Girlin ekan tuotantokauvven. Oon nyt sitte jo kaks päivää kattonu Gossip Girliä. Toinen tuotantokausi on latautumassa:D
Tällä viikolla sitte saan sen Ski-doo challengen ja torstaina tulee palkka, jolloin minun miniläppärini lentää hankeen ja tilalle hommataan uus:) Ootan ihan oikiasti innolla!! Ja vajaa kolme viikkoa nii pääsen pois koulusta ja kotoa! Ah ihanuus<3 Töihin!

-Fairytale

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti