lauantai 2. maaliskuuta 2013

Working days

 Huijuij menny taaaas niin pitkäksi tämä väli... Ihan hävettää. Oon ollu töissä ihan kokoajan. Eilen olin sitte pitkästä aikaa illan vapaalla ja ilta kuitenki meni istuessa työpaikalla. Hovin tiskin ääressä pelaten logoquizia puhelimella seuran kera. Jossaki vaiheessa sinne sitte ilmesty sodisporukkaa ja parin tyvären kans laulethin karaookkeaki! Ihan semikiva ilta pitkästä aikaa. Ja että mitäkö oon tehny nää kaks viikkoa täälä?
Tätä:

Kelekkasafari Pyhälle
Lumikenkäilyä Luoston päälle
Oli kyllä kivat näkymät!

Aamukahavilla Karhussa. cee Ben

Oon myös päässy tutustuun ravintolaelämään niinku tiskin toiselta puolelta
cee Ben

pilikkimistä kitisen jäällä, roskakalat piti kuiten pois saaha sieltä.

Eilen sitte vedin ekaa kertaa etuoppaana kelekkasafarin Lampivaaran ametistikaivokselle
Kiirettä pitäny ja silimäkki on sen näköset, että yöunet on jääny vähälle. Onneksi täälä on maailman huipuimmat ihimiset! Kivoimmat työkaverit ja maailman kivoin työympäristö ja ilmapiiri! Onhan mulla vähän yksinäistä alaikäsenä, ko kaikki muut on jo täysikäsiä ja hilluu baareissa, mutta kuukausi minun on onneksi ootettava enää ja sitte tämäki tyväri lähtee raidaan! Maanantaina olis sitte vuorossa jvg ja jatkot taikassa! Tiistaina lähemmä Ieevan kans pilikkimhän ja silloin pittää kyllä paistaa aurinko tai minen ala! Hyvät hiihtolomat lappilaisille! Mie tehen töitä että teillä ois hauskaa!

-Fairytale


4 kommenttia:

  1. On niin ikävä noita hommia ja maisemia! ja sinua!♥
    Ja onnee ekasta safarista nokassa! :D

    VastaaPoista