keskiviikko 23. tammikuuta 2013

Haaste


Heissi siis haasto ihanasti minut tämmöseen hommaan:)
Heissi on siis yks niistä ihmisistä joita mulla tulee oleen kauhia ikävä!<3 

Säännöt:
 Kerro 11 asiaa itsestäsi
• Vastaa haastajan 11 kysymykseen
• Keksi 11 uutta kysymystä
• Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa (En haasta kettään, koska olen laiska:D)
• Kerro bloggaajille, että heidät on haastettu

11 faktaa minusta
1. Minun rakkaus on nyt ja aina Corvette<3



2. Kelekkailusta en saa koskaan tarpeekseni!!


3. Opiskelen siis Lapin matkailuopistossa.
4. Mie tykkään enkeleistä ja mulla onki muutama enkeli minun huoneessa.


5. mulla on hirviä ikävä minun hyvää ystävääni Leviltä! (Toivottavasti nähään tässä kevään aikana!)
6. Aijjon laittaa toisen tatuoinnin sittekko täytän 18
7. Mie viihyn enemmän poikien, ko tyttöjen seurassa, koska poikien kans on mukavampi jutella autoista, kelekoista yms.!
8. Mie oon oppinu pitämhän minun silimistä!

9. Sanon Hallaa aina äitinvauvvaksi


10. Päätin tehä jo nyt opinnäytetyöni.
11. Lähen äitin kans joku päivä Rolloon kattomaan autoa!

Haastajan kysymykset

1. Mitä opiskelet?
Matkailua

2. Missä haluaisit asua?
Espanjassa

3. Onko sinulla tatuointeja?
On mulla yks ja huhtikuussa laitan toisen

4. Mitä kieliä osaat/opiskelet?
Ruotsia, enkkua vähän espanjaa, ranskaa ja venäjää

5. Jos saisit valita minkä tahansa eläimen maailmassa (vaikka uhanalainen villieläin jos haluat!), minkä haluaisit lemmikiksesi?
SUSI!

6. Mikä on lempi vuodenaikasi?
Talvi

7. Vanhat kunnon näppäinkännykät vai modernit kosketusnäytöt?
sekä että

8. Jos saisit päättää millä kulkisit kaikki matkasi, töihin tai mihin vaan, millä tahansa maan ja taivaan väliltä, mikä olisi tapasi/kulkuneuvosi?
No lentäen tietenki:D

9. Miksi päätit alkaa kirjoittamaan blogia?
No koska olin kirjottanu edellistä vuojen pari ja lopetin ajan puutteen vuoksi nii nyt halusin alkaa taas kirjottaan!

10. Lukeminen vs. musiikin kuuntelu?
vaikia valinta. Ehkä kirjojen lukeminen

11. Mainitse yksi lempi tv-sarjasi!
No criminal minds!

Minun kysymykset

1.Missä asut?
2.Mitä harrastat?
3.Oletko nähnyt koskaan revontulia?
4.PIdätkö lumesta?
5.Missä maissa olet käynyt?
6.Tykkäätkö laulamisesta?
7.Mikä on lempikirjasi?
8.Ajatteletko koskaan muulla kielellä ko suomeksi?
9.Mikä on unelmasi?
10.Mikä on kaunein asia, minkä olet koskaan nähnyt?
11.Tunnetko itsesi joskus tyhämksi?

-Fairytale

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti