perjantai 18. tammikuuta 2013

Fairytale


Hei olen Taru täältä keskeltä Lappia! Oon ennenki kirjotellu blogia, mutta ajan ja kiinnostuksen puutteesta lopetin kirjottelun. Nyt sitte yritän vielä kerran:)
Mie voisin kertoa eka ittestäni muutaman asian:

-Nimeni on tosiaan Taru
-Kaverit sannoo tarutsi, tartsan ja brittiystäviltä oon saanu lempinimen Fairytale.
-Täytän huhtikuussa 18v
-Asun Lapissa, Sodankylässä
-Perheeseeni kuuluu äiti, äidin mies, pikkusisko ja Halla-koira
-Harrastan kelekkailua, luistelua, mettästystä, koiran kans lenkkeilyä ja pianon soittoa
-Opiskelen Lapin matkailuopistossa ohjelmapalvelujen tuottajaksi.
-Tykkään autoista, koirista, kelekoista, talavesta, revontulista, musiikista
-Mulla on nuottiavain vasemmalla puolen selkää tatuoituna.
-Omistan maailman ihanimmat ystävät ja kaverit<3
-Olen aina haaveillu olevani parturi-kampaaja, mutta haaveeni kaatu, ko mulle todettiin atooppinen ihottuma.
-Sen jälkeen haaveilin bussioppaan töistä ulkomailla.
-Viime joulun aikana kuitenkin tajusin, että safaripuolen hommat kiinnostaa enemmän.
-Enskuussa muutan kaheksi kuukauvveksi Luostolle työn perässä.
-Lempparivärini on ehottomasti sininen!
-Olen tosi avoin, sosiaalinen, melekein aina ilonen ja sanon suoraan jos joku asia ei mee niinku piti.
-Puhun suomen lisäksi, englantia, ruottia ja espanjaa. Venäjän kieleni ei taivu ko pariin sanaan, ranskan alotin vasta ja saksaakin olis tarkotus opiskella.
-Espanjan kieleen, kulttuuriin, ruokaan oon niin kiintyny, että menen sinne aina uuestaan ja uuestaan.

Tuossa muutama fakta minun elämästä!
Mulla ois huomenna taas ajo ja pitkä koulupäivä edessä, joten ajattelin ehkä tässä kohta yrittää pistää nukkumaan.
Hyvät yöt kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti