lauantai 19. tammikuuta 2013

The weekend

Tänään tosiaan alako viikonloppu ja mie aijjon käyttää vapaa-aikaani hyväksi ja viettää mahollisimman palion aikaa ulkona kelekkojen kans! Huomenna aattelinki ehkä mahollisesti lähtiä kiihytyksen SM-kisoihin Perhe-Luostolle!
Jouluna olin työssäoppimassa jälleen kerran A La Carte Laplandilla ja tällä kertaa sain enemmän hyviä kokemuksia, ko toissajouluna. Tällä kertaa tuli juteltua ja hengailtua enemmän työntekijöiden kans ja tutustuin moniin hienoihin ihmisiin. Suurin osa näistä ihmisistä oli brittejä, joita tuli kauhia ikävä!
Nyt sitte helmikuussa menen takasin A La Carte Laplandille ja olen sielä 2kk! Ja ens jouluna mulle on kans luvattu töitä sieltä.


Joulukuussa meille tuli uus kisu kehräämään pihalle!

Jimm oli yks lempparibriteistä :) miss ya<3

Viimekesä oli mulle yks isoimmista kasvamisriiteistä! Kasvoin tosi paljon henkisesti ja itsenäistyin. Asuin koko kesän  vuokrakämpässä kämppiksen kans.

Oon  rakastunu näihin pieniin enkeleihin.


Laitoin tatuoinnin syksyllä, joka merkittee mulle paljon.

Halla on mulle kaikki kaikessa<3


Tännään oli aika epäonnistunu päivä monen asian suhteen. Toivotaan, että huomenna olis parempi päivä:)

-Fairytale

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti