sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

Little angel your world can be so cruel

Taas yks viikko vierähtäny töitten parissa. Kolome viikkoa sitä olhan oltu jo täälä. Aika nopiaa tää aika kuitenki on menny! Kaikesta väsymyksestä huolimatta mie rakastan tätä työtä, näitä ihimisiä täälä, sitä fiilistä, ko asiakas hymmyilee onnistuneen reissun jälkeen ja sitä ko täälä käy ihimiset varta vasten sinua kattomassa.


Toissapäivänä pääsin vasta  kolmen maissa yöllä nukkumhan, ko olin Hovilla apuna ja kyllä kannatti! Kiva ilta, ko pyssykylän ihimisiä kävi minua kattomassa! Hovilla oli kunnon bileet ja kiirettä piti.
Tänään sitte siivoilin huviloita koko päivän. Autoin vähän aikaa Hovilla ja aloin kattomhan leffaa. Katoin aamunkoin toisen osan ja olin vähän yllättyny siitä, että kuinka hyvä se loppupeleissä oli.

Mulla harmittaa, ko mullei ole palioa yhtään kuvia mistään, ko kaikki on vanahassa puhelimessa ja son rikki... sitte taas mulle ole kameraa mitä käyttää, joten tuosta 12 päivän postauksesta ei varmaan tuu yhään mitään, koska ei mulla ole ees laukkua :D
Tiistaina aijjon sitte lähtiä käymään kotona. Jo maanantaina jos vain saan kyydin. Ihanaa nähä taas äitin vauvaa ja perhettä tottakai! Tänäänki näin pitkästä aikaa yhtä tärkiää ihimistä, joka seki tuli Luostolle minua kattomhan! En ollukkaan nähäny tätä ihimistä pariin kuukauteen. Kiitos ko piristit päivääni!
Huomenna ois vitun iso urakka flaikkarilla, joten ajattelin mennä ajoissa nukkumaan, mutta se jotenki venähti... Mutta jos nyt yrittäs!
25 päivää:) Elämäni pisin kuukausi!

-Fairytale

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti