torstai 21. maaliskuuta 2013

Day 13

Päivä 13
Tällä viikolla

Joo-o tiedän 12 jäi välistä, mutta ihan vain sen takia, ko mullei ole kameraa käytössä täälä Luostolla ja enkä käytä laukkuani. Lupaan tehä sen laukkupostauksen myöhemmin, ko oon koulussa ja mullon jotain kannettavaa!
Elikkäs tälllä viikolla oon maanantain ja tiistain ollu töissä ja hakenu kesätöihin ihan joka paikkaan (melkein... kunnan töihin en lähe... paska palkkaus). Hain Alatalon nesteelle, soitin Kevitsaan ja kävin K-kauppiaan puheilla joka käski lähettää sähköpostilla cv:n ja vähän tietoja. Toivon, että saan nyt kesätyöpaikan ja mahollisesti myös kouun oheen työpaikan, koska asunnon saaminen on siitä työpaikasta nyt kiinni... Tiistaina lähin sitte käymään kotona vähän rentoutumassa. 

Halla oli laihtunu huolestuttavan palion. Epäilin sille suolistoloista, koska ei se viimevuonnakaan, ko olin Levillä, nii jättäny syömättä tai laihtunu huomattavasti sen 2kk aikana mitä olin pois. Nyt sentään oon käyny kerran viikossa kotona. Joten minun takia ainakaan sei laihu. Kävin sitte apteekissa ostamassa matolääkkeet ja toivottavasti siltä saahaan net pois ja se saa vähän lihaa luitten ympärille ja terveemmän näköseksi.


Laitoin sitte punasen colormaskin ja nyt hiuksissa on vähän punasen sävyä ja se näkkyy ainoastaan auringossa. Tyvikasvua lukuunottamatta tää on nyt tosi kiva! 
Tällä hetkellä oon sitte töissä ja ootan työpäivän loppumista innolla, koska haluan päästä juoksemaan ja muutenki vähän urheileen. Meinaan jokupäivä ottaa tuosta pihasta yhen 500 ja lähtiä käymään perheluoston päällä:) Oottelen vain, että tää viikko loppuis äkkiä ja ensviikko menis nopiaa! Son nimittän tasan kaks viikkoa nii mieki pääsen tutustuun tuohon Luoston ja Sodiksen yöelämään vaikkakin Luoston yöelämä on kylläki katsastettu, mutta tällä kertaa ihan laillisesti!!:)

-Fairytale

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti