tiistai 5. helmikuuta 2013

She's just a girl and she's on fire!



Jahuu! Kone siis tuli perjantaina ja nyt oon vaan niin rakastunu tähän<3
Viimeyönä nukuin huikiat 13 tuntia ja nyt tunnen itteni niin energiseksi. oon jo siivonnu ja laittanu spostia majotuspaikkoihin opinnäytetyötäni varten:)
Huomenna alkais puolentoistaviikon kidustus... Joka päivä 8-15 markkinointia ja viestintää... voiko paskempaa olla? Ja vielä ennen työssäoppimista... Niin tosiaan meen sinne Luostolle, mutta mitä teinkään viimevuonna? Biiseistä tulee mieleen viimekevään työssäoppiminen.



Juuh elikkä olin Hotelli Levitunturissa tarjoilemassa kaks kuukautta luokkatoverini kans! Opin mahoton asioita ittestäni ja ainaki sen, että mitä on raskas työ! Hymyilet ja kävelet ainaki 8 tuntia päivässä ja vielä sen  3km kävelyä kämpille. Huomasin aina kotona, että olin hymyilly koko matkan kotia.... On siinä ollu vastaantulevilla ihimettelemistä ja jos vielä kaupassa kävin niii hymy korvissa lompsin sieläki:D Joskus oli tosi hienoja päiviä ja joskus tuntu, että koko maailma kaatuu päälle... Niitten päivien jälkeen kotiin kävely tuntu mahottomalta tehtävältä.
Ensimmäinen kattaus!
Viiminen kattaus oli tietenki tuplakattaus...

 Wiz Khalifa ft. Snoop Dogg - Young, Wild & Free
Kävimmä muutaman kerran keilaamassaki.

Minun päivää piristi aina kaikki lapset! Kerran oli nii ihanat lapset, että kävin hakemassa jäätelöön koristeet ravintolan toisesta päästä! Ja kerran tuli seurue Utsjoelta, jossa se lapsi tuli hallaamaan minua, ko ne lähti pois:)
 Mulla oli myös maailman ihanimmat työkaverit vaikkakin muutama poikkeus oli! Näitten työkavereitten takia voisin mennä ehkä uuelleenki:)
Meillä oli samat edut, ko vakkareillaki, elikkä saatiin käyttää kylpylää ja kuntosalia ilmaseksi, saimma henkilökunta-alennusta keilaamisesta, saatiin vuokrata välineet ja lasketella ilmaseksi ja joka päivä kulki skibussi jolla saatiin kulukia ilmaseksi:) Vaikka tarjoilu on välissä ihan kivaa nii en siltikkään tekis sitä työkseni... Huomasin sen kahen kuukauden aikana, ettei sole minun juttu:)



Huge L - Unelmavävy
Ruuasta oli välillä puutetta



Ja välillä ei:)
 Train - Drive By


Kyllä mie Leville ensvuonna lähen työssäoppimaan! Mutta tällä kertaa ehkä vuokraamoon.:)

-Fairytale


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti