perjantai 8. helmikuuta 2013

Day 2

Päivä 2
Eka Rakkaus


Minun eka rakkaus.... henkilö jonka tuun aina muistamaan. Ihminen, jonka hymy saa minut hymyileen ja joka ei unohu vaikka yrittäsin. Nii no oonko okeesti koskaan ees rakastunu? Nytko tarkemmin ajatelhan nii en oo vielä tavannu sitä henkilöä jota mie rakastan. Aina ko oon luullu, että hei tässä se nyt on, nii joku on alkanu mättämään ja oon pistäny poikki. Jälkeenpäin oon miettiny, että minussa on se vika, että mie oon sitoutumiskammonen ja kylmä ihminen. Moneen kertaan on ystävät sanonu, ettei sole sinussa vika vaan siinä, ettei se vaan ollu se oikia. Ja silloin ei tunne sitä sitoutumisen kammoa, ko löytää sen oikian. Eikä mullole hoppua löytää sitä elämäni prinssiä. Kyllä se tullee ko on tullakshen. Aina nii viisas ja ihana ystäväni sano mulle kerran, että mullon "Prinssi Charmikas" tauti. Ehkäpä se on nii. Ehkä vaan oon liian perfektionisti ja ootan, ettö se oikee ois täydellinen. :)Tulin siis siihen lopputulokseen, etten oo vielä koskaan oikeesti rakastunu vaikka siltä välillä on tuntunu.


-Fairytale

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti