keskiviikko 6. helmikuuta 2013

I am who I am and nobody can't chance it



Oon joskus tehny sen virheen, että oon alkanu miettiin muitten mielipiteitä ittestäni, tekemisistäni, sanomisistani ja ulkonäöstäni. Syksyllä viimein tajusin, että muiden mielipiteillä ei ole mitään merkitystä. Huolehin liikaa muiden mielipiteistä ja miellytin helposti muita.Tajusin, että olemalla oma itteni ja uskomalla itseeni tutustuin helpommin ihimisiin. Ennen jokku sai minusta esivaikutelman, että oon hiljanen. Not anymore!  Myös blogini julkaiseminen facebookissa ei oikein houkutellu, koska mietin koko ajan, että mitä minusta ajatellaan. Nyt mulla ei kiinnosta vähääkään, että jos jollain ei kiinnosta minun elämä tai blogini. Kaikkahan ei voi toki miellyttää:) Mutta itellä ainaki kiinnostaa lukia kavereitteni blogeja, koska näin voin "viettää" heijjän kans ne hetket joita he kirjottaa blogiinsa. Haluan tietää, että mitä heille kuuluu ja miten he muuttuu päivä päivältä:)

















Minusta bloggaaminen on just sitä. Kerrotaan avoimesti omasta elämästään. Ollaan tyytyväisiä omaan itteensä tai sitte ei ja silti siitä voijjaan kertoa koko maailmalle häpeämättä sitä! Toisille bloggaaminen on ko julkinen päiväkirja, jonne kirjataan päivän tapahtumat ja niitä sitte muistellaan myöhemmin. Sinne kirjotetaan ittestään asioita avoimesti, ei hävetä sitä mitä on. Jokasella on omat vikansa ja heikkoutensa, kukkaan ei todellakaan oo täydellinen. Ja minusta on hienoa että blogeja kirjotetaan! Jos ihmiset kuuntelis muitten mielipiteitä... ei blogeja ois. Joskus postauksiin samaistuu ja huomaa, ettei oo yksin jonku ilon, surun tai minkään muun asian kans. Huomaa, että joillaki on samanlaisia harrastuksia, intohimoja, arvoja, ongelmia/murheita ja ilonaiheita.

Bloggaaminen on mulle oikeestaan tätä kaikkea! Tykkään kirjottaa, joten toteutan sitä näin ja joskus toteutin sitä runoja kirjottamalla. Todella tärkeä ihminen joskus kehotti minua kirjottamaan niitä ja tiiän, että luet tätä ja elä huoli, kirjottelen runoja edelleen vaikken niit arvosteltavaksi ole laittanukkaan! Haluan myös, että ne ystävät joitten kans olen harvoin tekemisissä, löytäs tämän ja vois lukea ajatuksiani ja päivistäni aina silloin, ko ei olla yhteyksissä! Tää on myös mulle Päiväkirja (riisuttu versio). Kerään tänne päivien tapahtumat. Jaa surut ja ilot kaikkien kans. Tää on niinku tiivistelmä päivien tapahtumista. Ja mie uskon, että entisillä Sodislaisilla kiinnostaa kuulla Sodislaisten elämästä täälä ja kuinka jotku asiat on muuttunu ja jotku asiat taas on pysyny ennallaan!:) Ellen nyt ihan puhunu ohi suuni?











Kuvat: Weheartit

Ja sitte tähän päivään!

Sain viimein ostettua telineen CD-levyilleni!

Ja sain luotettavasta lähteestä vihjeen,
että K-Supermarket Pohjantähen herkkutorilta saa ylihyvää salaattia!

Katoin tännään Gossip Girlin toisen tuotantokauvven loppuun!

Opinnäytetyökin edistyy aika heikosti.

Ja sain valot edustuspaikalle!:D
Seuraavaksi ajattelin alakaa kattomaan GG:n kolmatta tuotantokautta! Oon vaan nyt niin koukussa siihen sarjaan. Tai ehkä Chuck Bass tekee siitä koukuttavan:)

-Fairytale

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti