tiistai 29. heinäkuuta 2014

Rakkauteni

Nyt aattelin sitte kertoa hieman tarkemmin tästä elämäni rakkaudesta. 
Oon tienny/tuntenu J:n viimevuojen syksystä asti, jolloin yhteiset kaverit pyysi minua sille porukalle kuskiksi. Ja tottakai mie lähin, ko en voinu olla kieltäytymättä. Aina silloin tällöin oon kuskina J:lle ollu ja eikä niinkään olla oltu palioa tekemisissä. Tämän vuojen puolella ollaan sitte oltu pikkuhiljaa enemmän ja enemmän tekemisissä. Huhtikuun 1. 2014 ja vuorokausiki oli jo melkein vaihtumassa ko herra mulle viestiä laitto ja kysy, että lähethänkö kattoon tähtiä. Tottakai aluksi vaan naureskelin asialle ja vitsailin jutulle. Olihan aprillipäivä vielä ja en silloin voinu luottaa, että tää puhuis totta. Kauan aikaa se siinä yritti mulle uskotella että haluaa tähtiä lähtiä kattoon minun kans ennenko lämpenin ja myönnyin. Eihän sielä mitään tähtiä kyllä näkyny mutta ajatushan se on kaikista tärkein:) Sen jälkeen ollaan oltu jokapäivä yhteydessä ja tekemisissä.


 Vieläki tulee se sama fiilis vattanpohojaan ko hellua katon. Semmonen pikkunen ihastumisen tunne tulee aina uudelleen ja uudelleen. Ensimmäinen poikaystävä jonka oon vieny porukoille näytille ja jonka kans ei tuu sitä surullisen kuuluisaa sitoutumiskammoa. (Krapula Keskustelulle terkkuja että oon selättäny sen "Prinssi Charmikas" -taudin viimein!:) ) Jonka kans voin olla oma itteni ja kertoa tälle kaiken. Se ymmärtää ja haluaa auttaa aina ko mahollista. Vaikka meillä onki huomattavasti ikeroa nii en tunne itteäni mitenkään nuoremmaksi tai J:tä vanhemmaksi. Molemmat antaa toiselle tilaa ja omaaki aikaa jos on tarve. 





Oikeestaan tää on ainoa suhde mulla jossa oikeesti voin hyvin ja oon onnellinen. Olen löytäny ittelleni täydellisen miehen jota rakastan maailman eniten. En vois kuvitella ennää rakastuvani kehenkään näin. Miehiin luottaminen on ollu mulle aina tosi vaikiaa ja en luota sydäntäni ko semmosen käsiin jonka tiiän ja oon varmistanu ettei se sitä varmasti riko. 
Nyt olen onnellinen ja pietän kyllä tästä kullasta kynsin ja hampain kiinni <3


Kaunis hymysi, suloiset silmäsi saavat sydämeni sykkimään.
Kätesi kädessäni lämmittää mieltäni.
Ollaan yhdessä ikuisesti,
en karkaa koskaan viereltäsi.

Yhdessä kävellään auringonlaskuun
toisiamme rakastetaan maailmanloppuun.
Pidän sinusta kiinni ainiaan.

Sylissäsi on hyvä olla.
Nyt ei tarvikkaan karata maan alle.
Suudelmasi saa minut lentämään taivaaseen.
En voi enää rakastua vastaavanlaiseen.

Olet nyt elämässäni tässä.
Pidä minua sylissäsi lämpimässä.
Olet se oikea
oot täydellinen, etkä pyöreä taikka soikea.

Sinä olet minun, 
et kenenkään muun misun.
Kauan susta haaveeilin.
Nyt saan sut mun halauksiin.
-Fairytale-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti