torstai 6. kesäkuuta 2013

back again!

Niin vain palasin blogini pariin, vaikka uhkasin, ettei minusta enää kuulu blogin puolella. Lueskelin kavereiden blokeja ja tajusin kuinka kaipaan kirjottamista. Siitä tulikin mieleeni, etten ole soittanut pitkään aikaan ja tuli ikävä sitä soittamisen riemua.

Asiasta toiseen. Mitä olenkaan tässä parin kuukauden aikana teheny?
- Muuttanu omaan kotiin.
- ostanu auton.

- hengaillu kavereiden kans
- tehny töitä
- laihtunu, ko hullu
- rakastunu
- hajoillu
- mökkeilly
- yms. muuta paskaa




Juu-u nythän oon sitte niinku työtä vailla. Oon käyny kaikki työnhakuvälineet läpi ja laittanu jokapaikkaa hakemuksia... Siis toiminhan mie plokkarina reposessa ja paradisessa ja mie viihyn sielä ihan hullun hyvin. Huiput työkaverit ja rento fiilis! Minusta jotenki tuntuu, että sossut pakottaa minut kunnalle töihin.... haravoimaan! Mullon hygipassit, alkopassit ja oon melkein pätevä työssäni nii ne laittaa minut haravoimaan! Sanoisinko, että alentavaa...

Tästä minun kämpästä sen verran, että tää on niin minun näkönen ja just minun kokonenki:) Muutin tähän toukokuun puolessa välissä ja heti ekana tunsin tämän omaksi kodikseni! Ehkä tässä jossain vaiheessa teen postauksen, ko saan pikkusiskon kameraa lainaan, ko itelläni on tuo kohta hajoamispisteessä oleva Olympys.

Eilen vietin sitte laatuaikaa uiden ja saunoen Orajärvellä. Ihanaa oli istua järven rannassa ja katella ko aurinko laski. Kiitos sinulle, joka teit tuosta illasta ihanan! Hieman meinas väsyttää, ko toissayönä en nukkunu yhtään... nukuinki sitte viimeyönä 14 tunnin yöunet ja tänään oon maksellu vuokran ja siivoillu vähän. Nyt sitte aattelin laitella itteni kuntoon ja lähtiä tuonne kylän pintaan ja käyä kaupassa ja ehkä eksyä piitsille yhelle:)

-Fairytale





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti